V spodnje polje vpišite Vaš elektronski poštni naslov, na katerega Vam bomo poslali spisek Vaših pogodb. S klikom na posamezno pogodbo se Vam bo odprla v brskalniku.
Ko potrebujemo zavarovanja se radi oglasimo pri vas. Ste prijazni, vaši strokovni nasveti so za nas najbolj pomembni, saj nimamo časa zbirati informacij. V vaši družbi hitro najdemo ustrezna zavarovanja.
Marko Smrtnik
Svetovali so mi, kako naj se zavarujem in uredim zavarovanje na kmetiji, da ne bom imel problemov v primeru slabega vremena in drugih nesreč
Jože iz Vodic
Pri zavarovalni agenciji ZA so za nas optimizirali zavarovanja po naših potrebah. Vedno so nam na voljo, ko jih potrebujemo
NET PROJEKT d.o.o.
O podjetju
Zavarovalna agencija ZA je majhna, strokovna, optimizirana skupina z jasno in strateško vizijo. Za vas se trudi ekipa strokovnjakov na področju zavarovalništva, ki z večletnimi izkušnjami znajo optimizirati vaše potrebe po zavarovanjih in vam pravilno svetovati o najboljših zavarovalnih produktih.
Ponosni smo na naše uspehe predvsem pa na zadovoljstvo naših strank, ki nam zaupajo in z nami gradijo varno prihodnost. >
Uradni podatki:
Naziv: Zavarovalna agencija ZA d.o.o.
Dolgi naziv: Zavarovalna agencija ZA, zavarovalno zastopanje, d.o.o.
Naslov: Stegne 33, 1000 Ljubljana
Davčna številka: 75215845
Matična številka: 6351085000
Davčni zavezanec: NE
TRR: IBAN SI56 3000 0001 0268 456, odprt pri Sberbank d.d.
info@za-zavarovanje.si
Pravilnik o reševanju škod in reklamacij zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj
V Zavarovalni agenciji ZA d.o.o. sklepamo zavarovanja za naslednje zavarovalnice:
- Zavarovalnica SAVA, zavarovalna družba, d.d ; Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
- Zavarovalnica TRIGLAV d.d.; Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana
- CROATIA ZAVAROVANJE d.d. podružnica Ljubljana; Drenikova 36, 1000 Ljubljana
- ALLIANZ ZAGREB dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Allianz Slovenija, zavarovalna podružnica, Dimičeva 16, 1000 Ljubljana
V naši družbi imamo vzpostavljen postopek reševanja vseh vrst oblik pritožb in reklamacij ( pisnih in ustnih ) posredovanih s strani naših strank, poslovnih partnerjev ter zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ( v nadaljevanju stranka )
S sistematičnim obvladovanjem prejetih pripomb, pritožb in reklamacij želimo povečati zadovoljstvo svojih strank. Postopek reševanja pritožb in reklamacij
1. Vložitev pritožbe oziroma reklamacije
Stranka lahko svojo pritožbo poda v ustni obliki v poslovni enoti, pisni obliki na naslov Stegne 33, 1000 Ljubljana ali pa
elektronski pošti goran@za-zavarovanje.si, lahko pa tudi preko pogodbenih partnerjev Zavarovalne agencije ZA d.o.o.
2. Vsebina pritožbe oziroma reklamacije
Reklamacija mora vsebovati:
- podatke o stranki, ki vlaga reklamacijo (ime, priimek, domači naslov ter elektronski naslov in kontaktno telefonsko številko),
- navedbo oziroma kratek opis dogodka (storitve), ki jo reklamira,
- navedbo, pri kateri zavarovalnici je bila sklenjena zavarovalna polica in zahtevek.
V primeru, da reklamacija ne vsebuje dovolj navedenih sestavin, mora stranka priložiti ali dodatno pisno razjasniti dejstva oziroma vsebino.
3. Reševanje pritožbe oziroma reklamacije
Po prejemu pisne reklamacije stranki odgovorimo v obliki osebnega sporočila ali ustnega nagovora najkasneje v roku 3
delovnih dni in sicer o tem, da je reklamacija sprejeta, evidentirana ter se rešuje.
Pritožbe zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, ki se nanašajo na ravnanje zavarovalnice,
obravnava pritožbeni organ zavarovalnice v skladu s pravilnikom, ki ureja pritožbeni postopek posamezne zavarovalnice, na
katero se nanaša domnevna kršitev in se obravnava v internem pritožbenem postopku zavarovalnice.
Dodatne informacije o omenjenih postopkih so objavljene v zavarovalnih pogojih, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje ter
spletnih straneh zavarovalnic, v imenu in za račun katerih sklepam zavarovanje.
V primeru nestrinjanja z rešitvijo pritožbe oziroma reklamacije in odločitvijo v internem pritožbenem postopku zavarovalnice, ali če o pritožbi ni odločeno v roku 30 dni, je možen postopek izvensodnega reševanja pri Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem združenju (naslov: Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, e-naslov: irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka: 01 3009381, spletni naslov www.zav-zdruzenje.si).