Generali
Po vaših željah zavarovalno polico obogatimo z dodatnim zavarovanjem avtomobilske odgovornosti AO-plus, splošnim kasko zavarovanjem ali s paketom dodatnih kombinacij delnega kasko zavarovanja po meri, s katerim boste za svoje vozilo lahko iztržili največjo stopnjo varnosti.
Zavarovalnica SAVA
Zavarovalnica Allianz d.d.

O podjetju 

Zavarovalna agencija ZA je majhna, strokovna, optimizirana skupina z jasno in strateško vizijo. Za vas se trudi ekipa strokovnjakov na področju zavarovalništva, ki z večletnimi izkušnjami znajo optimizirati vaše potrebe po zavarovanjih in vam pravilno svetovati o najboljših zavarovalnih produktih.

Ponosni smo na naše uspehe predvsem pa na zadovoljstvo naših strank, ki nam zaupajo in z nami gradijo varno prihodnost.

Uradni podatki:

Naziv: Zavarovalna agencija ZA d.o.o.
Dolgi naziv: Zavarovalna agencija ZA, zavarovalno zastopanje, d.o.o.

Naslov: Stegne 33, 1000 Ljubljana

Davčna številka: 75215845
Matična številka: 6351085000
Davčni zavezanec: NE
TRR: IBAN SI56 3000 0001 0268 456, odprt pri Sberbank d.d.

info@za-zavarovanje.si

Pravilnik o reševanju škod in reklamacij zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj
V Zavarovalni agenciji ZA d.o.o. sklepamo zavarovanja za naslednje zavarovalnice:

- Zavarovalnica SAVA, zavarovalna družba, d.d ; Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
- Zavarovalnica TRIGLAV d.d.; Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana
- CROATIA ZAVAROVANJE d.d. podružnica Ljubljana; Drenikova 36, 1000 Ljubljana
- ALLIANZ ZAGREB dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Allianz Slovenija, zavarovalna podružnica, Dimičeva 16, 1000 Ljubljana

V naši družbi imamo vzpostavljen postopek reševanja vseh vrst oblik pritožb in reklamacij ( pisnih in ustnih ) posredovanih s strani naših strank, poslovnih partnerjev ter zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ( v nadaljevanju stranka )

S sistematičnim obvladovanjem prejetih pripomb, pritožb in reklamacij želimo povečati zadovoljstvo svojih strank. Postopek reševanja pritožb in reklamacij

1. Vložitev pritožbe oziroma reklamacije
Stranka lahko svojo pritožbo poda v ustni obliki v poslovni enoti, pisni obliki na naslov Stegne 33, 1000 Ljubljana ali pa elektronski pošti goran@za-zavarovanje.si, lahko pa tudi preko pogodbenih partnerjev Zavarovalne agencije ZA d.o.o.

2. Vsebina pritožbe oziroma reklamacije
Reklamacija mora vsebovati:
- podatke o stranki, ki vlaga reklamacijo (ime, priimek, domači naslov ter elektronski naslov in kontaktno telefonsko številko),
- navedbo oziroma kratek opis dogodka (storitve), ki jo reklamira,
- navedbo, pri kateri zavarovalnici je bila sklenjena zavarovalna polica in zahtevek.
V primeru, da reklamacija ne vsebuje dovolj navedenih sestavin, mora stranka priložiti ali dodatno pisno razjasniti dejstva oziroma vsebino.

3. Reševanje pritožbe oziroma reklamacije
Po prejemu pisne reklamacije stranki odgovorimo v obliki osebnega sporočila ali ustnega nagovora najkasneje v roku 3 delovnih dni in sicer o tem, da je reklamacija sprejeta, evidentirana ter se rešuje.
Pritožbe zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, ki se nanašajo na ravnanje zavarovalnice, obravnava pritožbeni organ zavarovalnice v skladu s pravilnikom, ki ureja pritožbeni postopek posamezne zavarovalnice, na katero se nanaša domnevna kršitev in se obravnava v internem pritožbenem postopku zavarovalnice.

Dodatne informacije o omenjenih postopkih so objavljene v zavarovalnih pogojih, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje ter spletnih straneh zavarovalnic, v imenu in za račun katerih sklepam zavarovanje.

V primeru nestrinjanja z rešitvijo pritožbe oziroma reklamacije in odločitvijo v internem pritožbenem postopku zavarovalnice, ali če o pritožbi ni odločeno v roku 30 dni, je možen postopek izvensodnega reševanja pri Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem združenju (naslov: Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, e-naslov: irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka: 01 3009381, spletni naslov www.zav-zdruzenje.si).